ارائه بهترین پکیج ها برای آنانی که به زمان خود نیاز دارند.

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش


کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

سیستم های همکاری در فروش ، بنا بر سیاست هایی که در پیش می گیرند، بستری را برای شما فراهم می سازند تا با فروش کالاهای خود و یا بازاریابی برای کالاهای موجود، به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

در این سیستم‌ها، شما برای فروش کالای خود می توانید درصدی را برای بازاریابان تعیین کنید و با استفاده از فعالیت هایی که آن ها انجام می دهند، فروش خود را افزایش دهید. همچنین اگر کالایی برای عرضه ندارید می توانید برای کالاهای دیگران، بازاریابی انجام دهید و مطابق با درصدی که برای بازاریابی کالاهای مختلف تعیین شده، پورسانت خود را دریافت نمایید.

به طور کلی نحوه‌ی فعالیت در سیستم های همکاری در فروش بدین شکل است که شما به صورت رایگان در این سیستم ها ثبت نام می کنید و فروشگاهی را دریافت می نمایید. سپس با قرار دادن لینک فروشگاه و یا محصولاتی که مد نظر دارید در سایت، وبلاگ و یا شبکه های اجتماعی خود به جذب مشتری خواهید پرداخت.

در نهایت به ازای هر خریدی که از طریق لینک شما انجام شود، به صورت اتوماتیک توسط سیستم، پورسانت شما به حساب کاربری شما واریز می شود و در بازه های زمانی مشخص تسویه حساب انجام می گیرد.

 

برای ثروتمند شدن تلاش کنید

 

ما سیستمی برای شما فراهم کرده ایم که شما بعد از عضویت، می توانید یک فروشگاه برای خودتون ایجاد کنید. بعد از ایجاد فروشگاه با روش های تبلیغاتی متفاوتی که در اختیار دارید می توانید محصولات رو تبلیغ کنید و بعد از هر فروش، مبلغ مشخصی که از قبل تعیین شده به شما تعلق خواهد گرفت.

 

 

 

فرصت را مغتنم بشمارید و همین حالا با یک اراده قوی وارد یک کسب وکار عالی و آینده دار بشید.

 

                                                       کلیک کنید >>>            کیلیک کنید            <<<   کلیک کنید

  انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 71

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (1)

مسعود
۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۸

سلام
من سایت ندارم قسمت سایت چی بنویسم؟

مدیریت سایت:
سلام دوست گرامی سایت زیاد ضروری نیست در قسمت سایت خود میهن استور www.mihanstore.net را وارد کنید بعد که وارد شدید میتونید تنظیمات رو ادامه بدید.
باز هم سوالی داشتید در خدمتیم.

پاسخگویی همه روزه غیر از روزهای تعطیل رسمی کشور

ناب ترین محصولات را با ما تجربه کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما